SUPPORT


Maak een melding aan voor onze support dienst.

 

Via onderstaande knop kan je van hieruit een direct bericht opmaken voor onze support dienst. 

Wij nemen aansluitend contact met je op.

CustomerCare

Gespecialiseerde hulp nodig? 
Wij staan je graag bij.

HANDLEIDINGEN

Alle handleidingen kan je terugvinden op onze online help
Om toegang te krijgen, klik hier.

Online help

TeamViewer

Via deze pagina kan je de klantendienst toegang geven tot uw scherm.  Hiervoor maken wij gebruik van de applicatie TeamViewer.

Windows gebruikers:

Klik op de link en geef jouw computer toestemming om het programma te downloaden en uit te voeren. Geef vervolgens het ID en de code door aan de medewerker waarmee je in contact bent.

Mac gebruikers:

Klik op de link en geef uw computer toestemming om het programma te downloaden en uit te voeren. Geef vervolgens het ID en de code door aan de medewerker waarmee u in contact bent. 

CIR VRAGEN VOOR WONEN IN VLAANDEREN:

 

Op de website van Wonen in Vlaanderen kan u de informatie zoals door de overheid beschikbaar gesteld nalezen.
Eventuele algemene vragen betreffende het onderwerp CIR zijn te richten aan Wonen in Vlaanderen op het email adres CIRinfo.wonen@vlaanderen.be


FiadPro - Lesbeoordeling

Volgde je recent bij onze diensten een opleiding FiAdPro, dan vernemen we graag wat je ervan vond. Neem kort de tijd om onderstaand invuldocument te vervolledigen.


SocioPack - Lesbeoordeling

Volgde je recent bij onze diensten een opleiding SocioPack, dan vernemen we graag wat je ervan vond. Neem kort de tijd om onderstaand invuldocument te vervolledigen.


Onze ondersteuning, jouw beoordeling

Werden er recent diensten aangeleverd door onze consultant, dan vernemen we graag hoe je deze hebt ervaren. Neem kort de tijd om onderstaande invuldocument te vervolledigen.


Bezoekbon

Per bezoek zal onze consultant een bezoekbon invullen. 
Een aantal vakken zullen door jou, als klant, aangevuld worden.
Via onderstaande knop kan je het bezoek van onze consultant beoordelen.